Bu haber kez okundu.

HAZIR OFİS ÇÖZÜMLERİ - UREADY OFFİCE

Firmanızın hayat bulduğu bir ofisin giderleri yalnızca kiradan oluşmuyor. Faturalar, altyapı, donanım, mobilyalar, temizlik giderleri, personel ve umulmadık tamirat ve tadilat giderlerini de düşündüğünüzde, bildiğimiz anlamdaki ofisler, firmalar için zaman, emek ve yüksek maliyet demek. Ancak tüm bu sorunların üstesinden kolayca gelebileceğiniz, uygun maliyetlerle, prestijli bir ofise sahip olmak için çok özel bir çözüm var.

UReady Office, Maslak’ta, prestiji yüksek plazamızda sandığınızdan çok daha uygun maliyetlerle sizleri ofis sahibi yapıyor. UReady Office, geleneksel ofis kiralamanın zor, maliyetli ve zahmetli tüm dezavantajlarını ortadan kaldırarak, firmanızın ofis giderlerini düşürürken prestijinizi artıran lokasyon ve altyapı desteği sağlıyor. Sunulan Hazır Ofis , Sanal Ofis, Paylaşımlı Ofis ve Toplantı Odası Kiralama hizmetleri ile ofis ihtiyaçlarınıza beklentilerinizin ötesinde bir standart getiriyor.

Ofisiniz Taşınmaya Şimdiden Hazır

İhtiyacınız olan ofis şu anda hazır ve sizleri bekliyor. Yanınıza yalnızca bilgisayarınızı ve masanızda durmasını istediğiniz objelerinizi almanız yeterli. Ofisinizi kullanmaya başlamanız için gerekli diğer tüm her şey, alanın uzmanı ofis yöneticilerinin görev aldığı UReady Office tarafından yürütülüyor. Firmanıza yüksek prestij kazandıracak plazamızda, Hazır Ofis hizmetlerimiz, prestijli ve konforlu bir ofis ortamını uygun maliyetlerle birleştiriyor.

UReady Hazır Ofis Hizmetleri Neler?

Prestijinizi artıracak modern tasarımlı ofisiniz, konfora uygun maliyetlerle sahip olmanızı kolaylaştırıyor. Hemen tüm ulaşım araçlarıyla kolayca erişilebilecek lokasyonda, iş merkezlerinin kalbi Maslak’taki plazamızda, 3 aylık, 6 aylık ya da dilerseniz 1 yıllık kiralama seçeneklerinin sunulduğu hazır ofis hizmetlerimiz, sizlere kolay, hızlı ve ekonomik bir ofis ortamı sağlıyor. Hazır ofis hizmetlerimizle;

  • Mobilyaları, dekorasyonu hazır konforlu bir ofis ortamı,
  • 7 gün 24 saat ofisinize giriş çıkış,
  • Prestiji yüksek bir adres
  • Misafirlerinizi ya da ziyaretçilerinizi siz olmadan da karşılama
  • Kargolarınızın kabulü ve gönderimi
  • Telefonlarınızın şirketinizin adı ile cevaplanması ve dilediğiniz yönlendirmelerin yapılması
  • Size özel telefon numarası ve cihaz imkanı
  • Isınma, elektrik, su ve sigorta,
  • Düzenli olarak temizlenen bir ofis ortamı
  • Sınırsız ve yüksek hızda internet
  • İçecek ikramları,
  • Fotokopi, faks ve sarf malzeme imkanına kavuşmuş oluyorsunuz. Bir ofisten beklediğiniz tüm bu özelliklere uygun maliyetli tek bir fatura ile sahip olabilirsiniz.

Daha Uygun Ofis Çözümleri Paylaşımlı Ofislerimizde

Hazır ofislerin farklı firma ve personeller tarafından birlikte kullanıldığı paylaşımlı ofisler, yeni işletmeler, freelancerlar ya da küçük işletmeler için çok uygun maliyetlerle prestijli bir ofis ortamı sunuyor. Ofis giderlerini farklı firma temsilcileriyle paylaşarak, maliyetleri en aza indirebilirsiniz.

Toplantı Odaları Hizmetleri

Toplantılarınız için gerekli tüm altyapıya sahip, merkezi konumda buluşma noktası olan toplantı odası kiralama hizmetleri, toplantı süreniz ve katılımcı sayınıza bağlı olarak maliyetlerin oluştuğu prestiji yüksek ekonomik toplantı çözümleri sağlıyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.