Bu haber kez okundu.

Göbek ve Kalça Yağlarını Eritmek

Bu makalemizde özellikle kadınların göbek ve kalça yağlarını nasıl eritebilecekleri hakkında bilgi vermek istiyoruz. Kalça ve göbek yağları en inatçı yağlardır. Fakat onları eritmek zor değildir. Her sabah kahvaltı öncesinde ip atlamak göbek ve kalça yağlarınızı hızla yakmanıza yardım eder. Yemeklerinizi 2/3 oranına indirin buna alıştıktan sonra yemek öğün sayısını arttırın ve öğünleri 1/3 orana indirin. Böylece metabolizma sürekli çalışır ve yağları yakar. Yağların yakılması için su gerekir. İstediğiniz kadar spor yapın ancak su içmezseniz gram yağ veremezsiniz. Diyetinizden kızarmış gıdaları yok edin. Ayrıca, süt ürünleri ve şeker tüketiminizi azaltın.

Düzenli olarak egzersiz yaptığınızdan emin olun. Besin tüketimi vücudun enerji ihtiyacını aştığında yağlar birikir ve enerji olarak vücutta depolanır. Vücut ayrıca yağları, vücuda yeni yiyeceklere erişemediğinde kullanılan acil beslenme kaynağı olarak depolar. Herhangi bir sağlıklı diyette yağ gereklidir. Bununla birlikte, birçok insan kendi gereksinimlerinin ötesinde yemek yeme eğilimindedir, bu durum aşırı kilo ile sonuçlanır. Koşu kilo kaybı için en etkili egzersizlerden biridir. Ancak herkes koşmayı sevmeyebilir ya da buna müsait bir sağlığa sahip olmayabilir.

Vücudun enerjiye ihtiyacı olduğunda bilindiği gibi kan şekeri yakılır. Bu şeker tükendiğinde gerçek kilo kaybı başlar. Bunun nedeni, vücudun kendini tutmak için  yağ yakmasıdır.

 

Merdivenlerden inip çıkmak

Obezite, dünyanın her yerindeki en yaygın hastalıklardan biridir ve bir dizi başka tıbbi sorunun temel nedenidir. Mide yağını yakmaya çalışmak, vücudun neredeyse diğer herhangi bir bölümündeki yanan yağlara kıyasla daha zor olabilir. Midemiz de yağ bağlar ve iç organlardan karaciğer de yağ bağlar. Yağ bağlayan ve yağ tabakasına hapsolan organlar işlevlerini doğru dürüst yerine getiremez. O nedenle egzersiz yaparsanız ve az yemeye başlarsanız hem mide yağlarınız hem karın yağlarınız hem de kalça yağlarınız hızla erimeye başlar.

Koşmak kalça yağlarını hızla yakmaya yardımcıdır

Kalça yağlarından kurtulmak için koşmak en iyi ve en kolay egzersizlerden biridir ama bunu yapamazsanız üzülmeyiniz. Yürümek ve bazı özel duruşlar da yağ yakar. Özel duruşlar aynı zamanda genel vücut yağını yakmada yardımcı olur. Koşu özellikle bel ve kalçalarda daha az vücut yağı olduğunda yararlıdır. Koşu için en uygun zaman sabah erken saatlerdir ve bu egzersiz en az 30-45 dakika sürmelidir  böylece vücut aşırı miktarda yağ yakabilir.

Önemli Bilgi:

Koşma olsun ya da yürüme olsun, ilk 30 dakika vücut hiç bir yağ yakmaz sadece ısınma evresindedir. Bu süreden sonraki her dakika yağ yakar. O yüzden kronik bir hastalık yoksa, yürüyüşlerinizi en az 1 saat yapın. Böylece 15 dakika yağ yakarsınız.

Yağ Yakan Yoga:

Kalça yağ azaltımı için yoga duruşları uygulamak sadece kalça yağını kaybetmenize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda genel vücut tonu ve sağlığını iyileştirmek için de yararlıdır. Surya Namaskar veya Sun Salutation, yoga'da kalça flabını kaybetmek için en iyi pozisyonları barındırır. Bacakları ileri ve geriye doğru 12'şer defa gerdirmek bir surya tekniğidir.Virabhadra asana  yarım omurga bükümü ve çekirge pozu gibi yoga egzersizleri hızla yağ yakmanıza yardım ederler. Metabolizmayı hızlandırırlar.

  • Yürüyüş
  • Koşu
  • Yüzme
  • Yoga duruşları
  • Sağlıklı Beslenme
  • Erken yatma
  • Bol su içme
  • Zararlı alışkanları bırakma
  • Kızartma-işlenmiş gıdaları bırakma
  • yemek için yaşama felsefesini bırakıp, yaşamak için yeme felsefesine geçiş
  • Hedef koyma ve çabalama
  • Güçlü irade

sizlere hızla kilo kaybettirir.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.