Bu haber kez okundu.

Bayramda En Çok Otobüs Bileti Satılan İller

Ülkemizde kutlanan dini bayramlar uzun tatillere neden olmaktadır. İş ve eğitim gibi farklı nedenlerden dolayı memleketlerinden uzakta olan kişiler için de söz konusu tatiller önemli bir fırsat oluşturmaktadır. Alternatif ulaşım seçenekleri ile seyahat eden kişiler böylece uzun bir aradan sonra akrabaları ile görüşme fırsatı da yakalamış olmaktadır. Bu yolculuklar her ulaşım aracı etkin olarak kullanılırken özellikle otobüslere yoğun bir ilgi gösterilmektedir. Bunun temel nedeni ise fiyat olarak diğer seçeneklerden daha ucuz olması ve çok sayıda sefer yapılmasıdır. Otobüs bileti bulmak bundan dolayı oldukça kolaydır.

Bayramda En Çok Otobüs Bileti Satılan İl Neresidir?

Bayramlarda yapılan seferler incelendiğinde bazı illerin çok daha yoğun olduğu görülmektedir. Otobüs bileti bu şehirlerde çok daha fazla satılmaktadır. Söz konusu kentlerin başında ülkemizin en kalabalık şehri olan İstanbul gelmektedir. İstanbul’da yaşayan 15 milyon insanın önemli bir kısmının memleketi Anadolu kentleridir ve buna bağlı olarak da söz konusu kişiler bayramlarda aldıkları biletler sayesinde memleketlerine gidebilmektedir. İstanbul’un bu özelliği burada hizmet veren otobüs firması sayısını da ciddi şekilde etkilemiş ve fazla olmalarına neden olmuştur. Dolayısıyla da bayramlarda İstanbul’da on binlerce bilet satışı yapılmaktadır.

Bayramda Otobüs Bileti Satılan Büyük Şehirler

İstanbul dışında en fazla otobüs bileti Ankara ve diğer büyük illerde satılmaktadır. Büyük şehirlerde yaşayan insanların önemli bir kısmı iş ve eğitim için buraya gelmiştir. Bu imkanlar söz konusu kentlere ciddi sayıda insan gelmesine neden olmuş ve buna bağlı olarak da nüfus çok fazla artmıştır. Dışarıdan gelen bu kişiler Ankara, İzmir gibi kentlerden bayramlarda memleketlerine gitmektedir. Dolayısıyla buralara satılan bilet sayısı çok fazla olmaktadır.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.