Bu haber kez okundu.

Reklam Performansı Ölçen Yerli Girişim 3,2 Milyon Liraya Ulaştı

Medya kanallarındaki reklamların performansını ölçen yerli girişim Medialyzer 3.2 milyon lira değerleme ile ilk yatırımını aldığını açıkladı.  Medialyzer Kurucu Ortağı Mustafa Güllü "Platformumuz sayesinde reklam verenler reklamlarının geri dönüşlerini analiz edip verimliliklerini artırabiliyor" dedi. Global pazara açılma hedefiyle yola çıkan Medialyzer geleneksel medya kanallarındaki reklam verenlere reklamlarının maliyet analizini, kanal ve program bazında geri dönüşü imkânı sunduğu belirtildi.

Kısa süre içerisinde TV ve radyo reklamlarının ölçümü dışında VoD platformlarının ve açık hava reklamlarının etkilerinin de ölçülebileceği ürünlerini aktif hale getirecek olan girişim ile geleneksel medya kanallarına reklam veren kullanıcılar için veri deposu haline gelecek.

Offline medya kanallarındaki reklamların etkilerinin ölçülemediğini belirten Mustafa Güllü "Reklam verenler başta TV olmak üzere offline medya kanallarına yaptıkları yatırımların sonuçlarını yeterince ölçemiyor. Kullanıcı tarafındaki çoklu ekran kullanımı sonucu ortaya çıkan dijital verileri, sahip olduğumuz video tanıma ve yapay zeka teknolojileriyle anlamlı hale getiriyoruz. Platformumuz sayesinde reklam verenler reklamlarının geri dönüşlerini analiz edip verimliliklerini artırabiliyor. Medialyzer olarak global pazarda offline medya kanallarının ölçülebilmesi için öncü ve ilk akla gelen teknoloji girişimi olmak istiyoruz" dedi.

Anahtar Kelimeler:
ReklamlarMedialyzer
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.