Bu haber kez okundu.

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Modeli

Üretim ve hizmet standartlarını yüksek tutmak isteyen ve dünya pazarına açılmak isteyen firmaların, belli standartlara sahip olması gerekiyor. Özellikle bu konuda firmaların geldiği boyutu görme noktasında, gerekli aşamalar ve eksiklikleri tamamlayan çalışmalar yapmak bir zorunluluktur. Bu aşamaları düzenli bir şekilde geçmiş ve nitelikli bir noktaya gelmiş firmaların, ISO 9001 belge alma şansı ortaya çıkmaktadır. Bu durumda ISO belgesi veren firmalar devreye girerken, özellikle iletişim kurmak, danışmanlık hizmetleri almak ve yol haritasını belirlemek çok önemlidir. 

Uzman firmanın desteği ile ticari fırsatlarınız daha da gelişebilir. Özellikle de ithalat ihracat ve dış pazarı açılma konusunda güvenilir altyapıya sahip olmak gerekmektedir. O altyapıyı destekleyecek çalışmalar ve çok firma için aydınlatıcı bir proje ve başlanmış ortaya koyacaktır. ISO 9001 belgesi veren firmalar oldukça başarılı çözümler ile birlikte, burada firmalar için yeni yöntemler oluşturmuştur. Bu yöntem ve avantajlar, özellikle sağlıklı ve güvenilir yatırımlarla birlikte firmalara yepyeni bir yol gösteren sonuç oluşturmaktadır. 

Standartlarını yüksek tutup avantajlardan istifade eden firmaların gelişimle birlikte elde ettiği imkânlar çok önemlidir. Kuruluş ve işletmenin mevcut standart şartlarına ulaştığı anda ISO 9001 belge alma avantajı ortaya çıkacaktır. Belgenin ürün ve hizmetlerinin uluslararası bir standart ile karşımıza çıkması elbette bu çalışmanın avantajlarını gösterecektir. Burada pek çok kişi önemli görevler üstlenir en başta da firmanın kendi içindeki kalite kontrol departmanı önemli görevler üstlenmek durumundadır. Prosesleri takip eden yetkililer, personel ve herkesin, yine bu çalışmalarda etkin bir görevi üstlenmesi gerekmektedir. Sizde bu belgelere sahip olmak için web sitemizin www.ozkandanismanlik.com iletişim bölümünden bizlere ulaşabilirsiniz.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.